Något seg !

Under kvällen spelade vi fotboll. Vi var 10 personer som blev 8 efter en stund.
Det var väl behövligt att springa av sig med grabbarna, synd bara att tummen värker
som in i helvete och att ljumsken är streckt till kebenekaise, typ.
 
Vi ska antagligen sparka boll imorgon också, i alla fall jag ska det. Det
är skönt att hålla igång nu när man har uppehåll till 27:e, eftersom det vore lite
pinsamt att komma till laget utan att ha spelat något .
 
När jag kom hem från spelandet med grabbarna, så somnade ett tag eftersom att
jag är sjukt jävla seg i kroppen. Nu sitter jag här och spelar med CSKA Moskva som
det går sjukt bra med. Vunnit ligan med 9 matcher kvar och är i CL kvartsfinal efter
att jag har slagit ut Chelsea, haha.
 
Nu ska jag dricka kaffe och se på Two and a half men.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0