Måndag !

Idag har man fixatl ite i hemmet. Det såg ut som en svinstia och dessutom
fick jag en gäst, därför var det lika bra att ta tag i det. När sin moder inte har kontroll på
smutsigheten, så är det väl tur att jag lägger märke till det och gör något åt det.
 
Innan jag lekte husmor, så tränade jag lite styrka och det var väl behövligt minst sagt.
Sedan kom Chris som är gästen idag och vi spelade COD som det gick riktigt bra
på för min del. Efter spelandet drog vi ut och sparkade boll. Han hade köpt en fotboll
och nya fotbollsskor, så vi sköt lite osv.
 
Nu ska vi spela FIFA12 med Lokomotiv Moskva, hoppas det går bra med dem.
Ikväll kanskevi drar oss till Robin beroende på om han hör av sig eller ej.
Det är sådant som märks helt enkelt.
 
Hoppas ni har en bra måndag och håll utkik :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0