Måndag !

Idag sov jag ungefär 11 timmar och igår sov jag 12 timmar, så jag har
tagit igen sömn ganska ordentligt efter mina 2 dagar under helgen som det blev
lite för mycket av det goda.
 
Jag har spenderat eftermiddagen med släktningar som har kommit förbi, för att
fira min broder som har fyllt 19 år. Det har varit trevligt allt, just nu väntar jag svar från
kusinen som vi ska besöka ikväll.
 
Annars spelar jag FM12, chillar & ska förmodligen träna lite styrka senare ikväll
när vi har kommit hem från kusinen.

Imorgon börjar träningarna igen, men tyvärr kan jag inte vara med,
då jag ska besöka dottern imorgon. Jag har Inte träffat sötnosen på ungefär
en vecka, så måste dit känner jag.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0