Lösenord !

Jag försökte igår komma in på min laptop, men den var lösenordsskyddad
tydligen utan att jag själv har fixat det eller visste vilket lösenord det var, haha.
Jag skällde ut min moder igår därav att hon använde den sist och var lite fuller.
 
Hon nekade och jag tror att det var min farsa, men så kom jag på att det inte
kan ha varit han eftersom jag hade datorn hos min kusin när vi drack lite och kollade
på HardBass 2012. Haha, så lyckat av mig !
 
Jag ringde förut och då fick jag lösenordet helt enkelt av min kusin. Nu sitter
jag på in laptop lite, för att skriva och uppdatera lite mer flitigt på bloggen. Den är
skön att trycka ned tangenterna på, älskar tangenterna på laptops.
 
I vilket fall som helst ska jag käka snart, för att sedan träna lite styrka. Tänkte göra
lite övningar och ta några reps med hantlarna också. Sedan kanske det blir fotboll i
solen eller en cykeltur i det vackra vädret och när det är avklarat, så tar jag
förhoppningsvis mitt arsle till Robin beroende på vad klockan blir, osv.
 
Hoppas ni får en bra tisdag och håll utkik. Det kommer
säkerligen upp något klipp sen !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0