Lördag !

Igår kom Chris hit. Vi spelade COD, NHL & FIFA. När han lade sig, så fortsatte
jag spela FM12 och CS. Det är skönt med spelkvällar ibland, bara snacka skit och
krossa på spelen, hehe.
 
Han åkte hem för en stund sedan, därför har jag nyligen duschat för att känna
mig ren igen, haha. Nu vädrar jag rummet, spelar FM, lyssnar på musik och funderar på
att ta en powernap helt enkelt om jag orkar göra något senare kan det behövas.
 
Denna lördag blir en seg dag känns det som, förhoppningsvis blir jag piggare utav
powernapen och kanske orkar ta mig någonstans ikväll. Det är bara att ta dagen
som den kommer nu, orkar inte planera något ändå.
 
Hoppas ni hade en bra fredag & att ni får en klockren lördag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0