Lördag

Jag kom nyligen hem från Robin. Jag har inte varit hemma sedan i torsdags och
därför har jag inte kunnat blogga något, tyvärr. Jag har inte haft tillgång till internet, eller
så har jag helt enkelt inte orkar lägga energi och tid på att skriva här när jag är gäst hos
andra, etc.
 
I torsdags åkte jag som bekant till dottern, för att spendera tid med henne och hennes mamma.
Vi kollade på TV & myste helt allmänt. Sedan på fredagen gjorde vi en god kycklinggryta med
ris till. Vi gör allt som oftast goda rätter, så det är ju ett plus, hihi.
 
När jag kom hem i fredags, så packade jag och gjorde i ordning mig för att bege mig tillChris
som bor strax utanför "äggbyn"= Finspång. Vi nördade FM, COD & FIFA. Synd bara att
han intek unde haka på hem git, som vi hade planerat men det går fler bussar ;)
 
Imorgon ska jag sova länge, för att sedan tillbringa lite tid medm in kära kusin förmodligen.
Han ska höra av sig på eftermiddagen, vi ska dricka kaffe & prata antar jag. Hoppas
det blir av imorgon, så han inte kommer med en usel ursäkt eller något annat dylikt.
 
I övrigt ska jag väl chilla, träna, städa, spela FM imorgon. Tänkte ta en hemmadag om
han inte hör av sig vill säga. Det är skönt att vara hemma igen, även om det var riktigt
nice att komma iväg några dagar. Borta bra men hemma bäst som det heter ;)
 
Hoppas ni har haft en klockren helg och håll utkik !
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0