Laptop time !

Nu sitter jag på min kära laptop och det var ett jäkla tag sedan faktiskt.
Jag uppdaterar vissa uppdateringar till datorn, tankar filmer som jag vill se
när jag besöker hålan Mjölby där min kära dotter bor.
 
Jag har tankat nya American Pie, The Double & Flypaper. The Double vet jag åtminstone
att den är riktigt bra för den såg jag igår, den rekomenderas starkt till er som inte har sett den.
 
Dem andra 2 är komedier som har fått bra betyg och kommentarer på forum, etc.
Jag ser fram emot Flypaper mest, eftersom alla American Pie är störda på ett bra sätt.
 
För övrigt blir det inget med kusinen, för han ligger hemma den stackaren efter en hård
helg. Det får bli på onsdag eller någon dag lite längre fram helt enkelt, annars får jag hem
Xboxkontrollen imorgon och då ska jag testa Race Driver GRID !
 
Nu ikväll tar jag en spelkväll med Skyrim, FM och lite laptop sittande.
 Jag önskade jag hade mer att skriva, men tror faktiskt jag åkte på en "lätt" hjärnskakning
sedan jag åkte balder nedför trappan hos polaren i fredags, wups.
 
Jag ska försöka lägga upp lite videos med musik eller något annat skoj.
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0