Fredag !

Idag har man gjort ärenden, varit med polarna och drukcit lite öl. En trevlig
kväll har det varit med Strömma, Smurre & en skön finne.
 
Dessutom har jag krossat Robin på FIFA, lite lätt sådär ;) Skönt att sätta någon
på plats åtminstone, för övrigt hade jag gärna velat vara med kakorna i Mjölby någon
dag den här helgen. Jag får tyvärr stå ut till måndag, för då ska jag dit.
 
Nu på måndag ska jag börja med något nytt tror jag där jag kommer säga " Ja" till
saker som jag annars säger "nej" till. Sedan får man ju överväga om det är skadligt
eller om man har kapital för att göra dem olika grejerna. 
 
Jag menar man går säkert miste om något eller så gör man inte det, men i vilket
fall som helst vill jag få reda på något av det. Man lever bara en gång och varför inte leva
sitt liv på lite mer "risker" eller att man utforskar en massa ting !
 
Imorgon blir säkerligen en intressant dag oavsett vad jag gör. Huvudsaken är att
jag komemr vara med polare i vilket fall, antingen med flertalet eller med någon bara.
Jag tar dagen som den kommer och på söndag kanske jag minigolfar med kusinerna.
Tänkte fråga dem om det imorgon :)
 
Håll utkik och bilder från kvällen kommer upp imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0