Fotboll under kvällen !

Idag kickade jag och Arvidsson boll i ca: 3 timmar. Först var det bara jag och han,
men som tur var, var det 3 pers där som vi utmana eller det kom en till som var
med oss. Vi 3 klassade och efter den matchen skriker Jimmie Stråth att vi ska
komma över till dem, så vi blev 9 personer som lirade till slut.
 
Skapligt lyckat i och med att 2 personer bangade idag. Synd för dem helt enkelt,
för idag var det klockrent och det bästa var väl att jag gjorde dagens mål. En Bicicleta i
bortre hörnet. Längesen jag spelade så här bra känns som formen från tiden i Waria börjar
smyga sig tillbaka eller så är det bara en tillfällighet. Det är något som märks, hehe.
 
Nu ikväll ska jag ta det lugnt till 2 filmer. Tänkte se National Treasure 1 & 2.
1:an är riktigt bra och 2:an ska vara bättre, så då måste jag se dem helt enkelt.
 
Hoppas ni har en bra torsdag och att ni har något roligt planerat till helgen.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0