FM12 [CSKA Moskva]

Nu har jag spelat en säsong med CSKA Moskva och jag vann trippeln.
Det gick lite över förväntan faktiskt och det är nice :)
 
Startelvan & Formationen: 4-2-3-1

Målvakt: Akinfeev (Kapten)
 
Backar: Anyukov, Douglas, Vertonghen & Schennikov
 
Central mittfältare: Pavel Mamaev & Marvin Martin

Offensiv mittfältare: Alan Dzagoev
 
Ytter mittfältare: Bystrov & Konoplyanka
 
Anfallare: Doumbia
 
Bänk:

Vrsaljko, Granat, Dodo, Verratti, Faizulin, Musa & Movsisyan
 
Liga statistik:
 
Skyttekung: Seydou Doumbia 33 matcher, 40 mål.
 
Assistkung: Alan Dzagoev 15 assist.
 
44 matcher= 40 vinster & 4 oavgjorda= 123-29= +94 i målskillnad= 124 poäng.
Jag vann ligan med 35 poängs marginal ned till 2:an som var Rubin Kazan, haha.
 
Cup statistik:
 
Skyttekung: Seydou Doumbia 7 matcher, 12 mål.
 
Assistkung: Alan Dzagoev, 5 assist.
 
Hållna nollor: Igor Akinfeev, 4 st hålla nollor.
 
Slog Amkar Perm i finalen med 3-0 :)
 
Champions League statistik:
 
Gruppen: Basel, Otelul & Barcelona.
 
Jag vann 5 matcher och spelade lika en gång, som blev 16 poäng sammanlagt.
Jag kryssa mot Barcelona borta och lyckades slå Barcelona hemma med 3-2.
 
Jag slog Chelsea, Inter & Real Madrid på vägen till CL finalen mot Barcelona. Jag
lyckades vinna med 0-1 och Mamaev blev målskytt.
 
Skyttekung:Seydou Doumbia, 8 matcher 12 mål.
 
Assistkung:Marvin Martin 5 assist.
 
Till nästa säsong har jag gjort klart med Gervinho och Shunin. Nästa säsong lär bli
mer intressant då jag kan sälja 10-12 spelare som jag har på reservbänken och
det är bra spelare, så kan få en hel del pengar med andra ord.
 
Nästa gång det blir en uppdatering om FM, så är det med mitt Heerenveen eller
Newcastle. Det får man se helt enkelt, beror på vilket lag jag fastnar mest med när
jag spelar helt enkelt.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0