En härlig kväll !

Igår blev det bättre än vad jag hade räknat med och det gör mig gladare.
Nu är det bara denna dag som ska bli riktigt bra också, hoppas fotbollen går bra idag !
 
Igår spelade jag och Robin FIFA. Jag vann med 7-6 i matcher på FIFA sammanlagt,
men jag åkte på årets förlust med 13-4 i och för sig sket jag i resultat när det stod 5-2.
Aja, all heder till Robin i vilket fall.
 
Sedan körde vi Frisbe-golf och jag var ju totalt värdelös, dock gjorde det inte så mycket
för ibland måste man bjuda på sig lite mer. Sedan lirade vi COD också och
det gick bättre för mig än förra gången vi lira. Det var Black Ops vi körde och det är jag
betydligt sämre på än vad jag är på MW3.
 
Haha, efter det såg vi på Ronny och Ragge, käkade mackor och chilla !
 
Klockrent !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0