Chilla loss !

Ikväll chillar jag bara loss här hemma. Det är riktigt jävla skönt alltså, längesen jag
hade en egen kväll där jag bara tar det lungt och spelar spel.
 
Nu lyssnar jag på Qlimax 2011, dock tankar jag ner en ny Qlimax 2011 DVD nu enbart
för tat storleken på den jag tankar ner är 23 gig och då är det ren Blue-ray med andra ord.
Den jag har nu är 720 knappt det ens, så ska bli kul att se den nyan är den kommer ner.
 
Annars ska jag ta mitt kaffe nu och fortsätta spela med Heerenveen som det
går nästan för bra med, hehe. Längesen jag hade denna sköna bredd med
talanger som jag har nu och det bästa är att nästan alla är egna produkter också.
 
Håll utkik och njut !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0