Torsdag !

Under denna dag har man sovit ut lite, tränat intervaller och styrka med
laget därefter årsmöte. Sedan drog jag till Jocke , för att spela NHL och se
matchen mellan Porto - Man City.

Träningen gick utmärkt faktiskt, orken och flåset börjar ta sig allt och
årsmötet var ändå intressant även om det inte har med vår utveckling att
göra, så har detä ndå hur klubben i sig verkar seriös och inte. Med facit i handen
är dem seriösa faktiskt och tar tag i ekonomin som gick plus under
förra säsongen och allt annat verkar vara på en seriös nivå.

Motivationen stegras tack vare mötet och nu gäller det att bara kötta på
denna säsongen. Nu på söndag börjar träningsmatcherna. Vi möter Katrineholm
och dem bör vi antagligen vinna mot med tnake på att de är i div 6.

Jag blev uttagen tydligen, så får hoppas man spelar bra helt enkelt. Jag
är taggad till max och ska kötta !

För övrigt hade jag det roligt hos Jocke. Man City vann matchen och var
värda det faktiskt med tanke på missade chanser, etc. Sedan gick det bra
på NHL, förlorade inte en enda match som jag spelade.

Jag ska strax sova här, blev icke mycket skrivande idag. Jag tar igen det
imorgon och på lördag helt enkelt. Jag kommer lägga upp lite klipp på bloggen
också, så ni får något intressant att se på.

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0