Torsdag !

Idag har man tydligen väntat i onödan på att hjälpa polaren
som ska flytta. Igår var planen att dem skulle hämta mig strax efter 3,
nu idag, så skulle de hämta mig 4-5 och klockan är halv sex ungefär nu.
Visst jag är jsuk och skai nget göra, men ogillar att man ska vänta hela dagen.

Ivilekt fall som helst verkar dottern må bättre nu och äter oerhört bra,
applåder till henne och piggare är hon också, skönt det. Annars kryar jag på
mig för fullt och hoppas man kan prestera bra på lördag då det vankas match
och jag ska tydligen vara från start, trots sjukdom under veckan.

Ikväll får vi se vad man göra, kanske hjälper till ändå när de väl ringer eller
så blir det Europa League helt enkelt och njuta av fotbollen som är.

Håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0