Tisdag !

Idag skulle man ha åkt till kusinen, men han fick förhinder. Han hjälpte
sin broder med hans bil, något hade gått av och det var lite andra saker
med bilen som dem behöve byta ut och kolla på.

Istället träffas vi imorgon helt enkelt och idag blev det att dra sig till Robin,
för att lira med honom och Smurre. Det blev ingen lång stund, men alltid något
och det bästa var att jag vann mot dem båda. Tyvärr gick första matchen för mig
ganska illa, men jag kom igen i den andra och tog en liten revansch. Sedan
slog jag Robin när jag var Colombia och han var Holland, haha !

När jag kom hem tog jag lite mat till programmet " 08 Hockey" som sänds via
www.svenskafans.se. Handlaro m Aik och Djurgården för det mesta och sedan
läktarkulturen och allt annat som berör hockeyn överlag.

Efter det spelade jag lite CS, innan man drog på en Qlimax dvd för att träna
lite styrka i 45 min ungefär. Riktigt skönt och känns att kroppen kommer sakta,
men säkert i form.

Nu blir det lite FIFA, kaffe, sedan NHL matcher som man ska se och följa.
Hoppas ni har haft en bra kväll som jag och att ni håller utkik imorgon.

Sedan vill jag bara skriva till en person och du vet vem du är.

Jag finns alltid där till hands oavsett vad det är. Kom ihåg det polarn
och var stark nu. Det löser sig med tiden...!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0