Söndag !

Idag har man spelat sin första match med Loddby. Det blev 3-3 mot
ett lag som har spelat utomhus hela vintern medan vi har fått träna inomhus
och kompenserat det med löp och styrketräning. Tanken har varit att vi skulle

börja på Sydallen för 2 veckor sedan, men dem har inte plogat planen, så laget
har tränat där ändå, men inte alls samma sak som på vanlgit konstgräs än att
spela på snö som vi har gjort. Därför är 3-3 ett hyffsat resultat.

Min insats som inhoppare funkade alldeles galant, fick hoppa in som högerback.
Längesen jag spelade där, men rötterna sitter kvar och kan intek laga helt enkelt.

Ikväll ska jag se Barcelona - Valencia. Jag hoppas på Valencia och
det är intek osntigt när man är Madrid supporter.

Annars får ni hålla utkik efter musik och annat dylikt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0