Onsdag !

idag började man spela FM12 på allvar med Dynamo Kiev från Ukraina. Vill spela
med dem för att deras ungdomar är riktigt bra och att deras bredd är rätt bra.
Sedan har dem ändå lite pengar faktiskt, dels lite utmaning i CL/EL samt att jag
diggar att vara "underdog".

Kusinen kom förbi och trixa med datorn. Krångel med laptopen är inget kul,
men trodde datorn skulle bli bättre. Dock trodde inte han att hårddisken var
felet och det verkade osm at tdet var löst tills jag kom hem. Då märkte jag hur
datorn lät konstigt med ett klickljud som också pep till emellan åt. Det är alltså
hårddisken som är problemet som jag antydde redan i början.

Tack för hjälpen ändå, men nu måste jag byta hårddisk och göra om
allt helt enkelt en gång till. Lite störande, men thats life.

Hur som helst efter datorn begav jag mig till träningen som var inomhus.
Inte min typ av fotboll, gillar att tacklas, osv. Dock gick det bra i vilket fall som
helst och inte fan trodde jag att jag var bra som målvakt. Haha, sjuka räddningar
idag, samt nöjd med mitt spel för övrigt också.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att vara med Robin lite, gå på stan
bland annat och efter det ta mig hem för att förbereda träningen som är
kl 18:00 i Loddby (strax utanför Åby i Norrköping).

Skönt med mycket träning för att komma i bra kroppsform och man
mår klockrent utav det också. Kötta !

Håll utkik !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0