Onsdag !

Idag hostar jag som bara fan och snorar ganska mycket. Dock känner
jag mig mer pigg än seg faktiskt. Äntligen lite mer energisk i kroppen, etc.

Ikväll ska jag se Kroatien - Sverige och det blir en svår match. Jag tror
Kroatien vinner eller att det blir oavgjort. Kroatien har ett bättre lag och ska
väl faktiskt vinna över Sverige, dock är Sverige bra mot bättre motstånd allt
som oftast. Håller tummarna på en bra match !

För övrigt har jag tagit över Dortmund istället nu, för styrelsen i Kiev
sög rent ut sagt. Vinner allt på 2 år och ändå byggs inte arenan ut eller
att de ville satsa på ungdomsakademin. Då fick det bli Dortmund istället.

Blir väl en uppdatering kring Dortmund nästa gång jag skriver,
annars håll utkik på musik, etc..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0