Onsdag !

Idag steg man upp vid 11 hugget, för att få en bättre tidsrytm helt enkelt.
Det kändes rätt skönt faktiskt, började med frukost, kaffe och en promenad
bror min. Tänk att min lilla bror är farbror, känns lite halvskumt sådär. Jag tror
ändå han är förnuftig och kommer lära sig den uppgiften med tiden.

Strax ska man se på Reverze DVD med brorsan, träna lite med hantlarna.
Efter det kommer förmodligen kusinen, för att fixa min laptop som har krashat.

Sedan ikväll är det CL matcher som jag ska se. Zenit - Benfica och
Milan - Arsenal. Jag hoppas på att Zenit vinner mot Benfica pga att dem
har en av mina favorit-tränare, Spalletti.

Sedan hoppas jag av hela mitt hjärta att Arsenal vinner i Milano ikväll.
Jag fruktar dock Zlatan faktiskt. Dels för att han är i hyffsad form och att
han är fysisk mycket starkare än Arsenals backar.

Jag kommer skriva en sammanfattning om Zenit - Benfica efter
den matchen och kanske om Arsenals match beroende på resultat helt
enkelt. Tänker inte skriva om mitt kära lag förlorar.

Håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0