Måndag !

Kom hem vid 19.25 från tjejen. Jag har varit där sedan i lördags.
Vi har varit på Ullared på vår 1 årsdag som vi hade i söndags, vi hade också
en filmkväll i söndags som vi hyrde 3 blueray filmer. Lejonkungen,
The Fast and Furious 5 & Flykten från Bastöy. Alla filmerna är bra på sitt sätt.

Arsenal vann i lördags med 7-1 mot Blackburn, Dortmund leder Tyska ligan,
Real Madrid ångar på i Spanska ligan. Tyvärr torskade Inter som jag följer i Italien,
men dem hade sin formtopp och ibland sker det att man underskattar motståndet
eller att motivationen inte är tillräcklgit hög.

Inter har en gammal trupp som har
vunnit allt man kan vinna på klubbnivå därför räcker inte motivationen till ibland.
Därför krävs det förändringar som jag håller tummarna för att det blir. Det vill säga
en föryngring på truppen, så att man får unga, hungriga och
moviationsrika spelare.

Imorgon blir det att man bär av till kusinen, så uppdaterar imorgonkväll. Vi
ska fixa och trixa med min bärbara, samt spela lite och umgås. Ser fram emot
det och innan det ska jag allt träna lite.

Håll utkik imorgon drar upp musik säkerligen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0