Kylplatta !

Denna kylplatta som jag kommer länka och lägga upp en bild på nedanför kan jag
verkligen behöva till minbärbara på längre sikt förstås, samt till mitt PS3 som
är en gammal produkt. PS3:an blir sjukt varm och kylplatta funkar har jag hört
av en polare, så därför investerar jag just en kylplatta. Dels för att jag inte har råd att
köpa ett helt nytt PS3, samt att haen kylplatta kan vara positivt helt enkelt,
så slipper produkterna bli överhettadeoch gå sönder.

Den verkar riktigt bra och priset är inte högt någonstans. Hoppas på bra kvalité
sedan när man har onvesterat den och att man blir riktigt nöjd !

http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptoptillbehor/kylning/targus-kylplattafrlaptop17-hub/123875.4220/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0