Fredag !

Nu sitter man här och ska käka lite till bra musik tänkte jag allt. Lyssnar på
klippen jag har lagt upp på bloggen först och främst. Sedan går jag på de olika
Musik-DVD:rna som man har. Antagligen börjar jag med Qlimax och avslutar
med reverze, hihi.

Det finns inte mycket att göra nu när det är 10 minus ute. det är inte direkt
lockande att ta sig någonstans i och med att man lär frysa sönder. Aja, ikväll
kanske vi är ettl itet grabbgäng som spelar, snackar och tjockar. Det
är ju fredag liksom och då är det mesta tillåtet, hehe !

Imorgon kväll åker jag till flickan för att spendera 1 årsdagen på söndag
på bästa möjliga sätt, får se om våran plan går i hamn. Annars blir det en
halv seg söndag faktiskt, men men så länge man är med varandra då
klagar jag icke, även om det är en speciell dag.

Håll utkik !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0