Fredag !

Idag sov jag inte allt för mycket, men så är det ibland tyvärr. Varit på uselt
humör tidigare idag, samt lite sådär "fy fan" attityd idag, hehe.

I vilket fall som helst spelade jag FM12 rätt flitigt imorse, det går galet bra
måste jag skriva. Seriöst laget med Dynamo Kiev är riktigt ungt och intressant.
Jag kommer skriva mero m det längre fram, måste lira klart en säsong först bara.

Annars tog jag tåget till Linköping runt 19:55 och åkte buss från Linköping vid
20:35, för att ta mig till Åtvidaberg där Pierre min lilla Bratwurst bor.

Vi har suttit och planerat morgondagen, druckit kaffe, dunkat musik, spelat lite &
imorgon blir det kanske en till uppdatering efter att vi har lagat god mat, osv.

För övrigt hoppas jag ni hade en nice fredag ni också och
Feel The Bass MOTHERFUCKERS !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0