Yeaaah !

Jag och Arvid fixade hans träningsschema. Det är en klockren plan på hur
han ska träna under veckorna och hur han ska göra, etc. Oj, Oj, Pappa Ohlsson
goes PT !. Ne, men det är roligt att hjälpa till allt speciellt när man får hjälp tillbaka.
 
Man får vad man förtjänar sägs det ju. Dock är man trött ibland på vissa som pissar på
en utan anledning och vill pesta ner någon annans liv. Trots att man vill bara
väl och bryr sig, osv. Hatart !
 
Imorgon kommer det kanske upp ett inlägg om hur mina framtidsplaner ser ut
då menar jag mer som en plan hur mitt äventyr i flera år ska se ut. Har inget med jobb
att göra eller något sådant utan vad man själv vill uppleva, etc.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0