Torsdag !

Jag kikar ned på äventyrslistan som jag och Arvid har skapat. Jag måste skriva det
att listan blev klockren och det lär kosta en hel del, men i slutändan är det helt klart värt
varenda öre och energi för att ha gjort allt.
 
Jag bara fantiserar lite kring hur grymma våra historier kommer vara inte minst med
tanke på att jag har min älskade dotter som kommer vilja lyssna på allt jag har att säga
när hon blir äldre och Arvid kanske hinner få en knatte när allt är klart med, vem vet?
 
Huvudsaken var att vi ordnade en lista då vi bara blir "äldre" och min ungdom måste
innehålla lite upplevelser och mål då jag har min dotter i en så pass tidig
ålder som ändå 23 är. Det är klart jag kan fixa en lista som jag har tänkt göra
med mitt barn också, men den skapas när hon är äldre helt enkelt.
 
I vilket fall som helst kom jag hem från Arvid och då käkade jag lite tacos, innan
jag började igång med styrkepasset som innehöll armar och bröst. Nu ska jag dricka
en klockren återhämtningsdryck till "Contraband" som har fått bra betyg i olika filmsidor.
 
Hoppas filmen håller måttet och uppdatering kommer sen.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0