Tisdag !

Idag har jag varit med Arvid. Han kom över och då käkade vi till en gammal klassisk
film som heter Gökboet. Den är från 1975 faktiskt, kändes skumt att se en så pass
gammal film som den var. Dock var den sevärd !

Sedan drog vi till honom och spelade Halo, chilla och lyssna på musik. En härlig dag
var detta efter en natt utan sömnoch jag hoppas innerligt att jag sover bra under denna
natt som är kommen. Jag vill gärna kunna förbereda mig på det bästa sättet inför min kära
fotbollsträning som är imorgon ikväll, samt så vill jag orka styrketräna på förmiddagen efter
en klockren frukost med havregrynsgröt, ett glas mjölk och 2 mackor.

Nu innan läggdags ska jag se på avsnitt 8 av serien Arrow. Jag ser fram emot det avsnittet
som in i helvete faktiskt eftersom den serien är den bästa som är just nu. Om ni inte har sett
den då måste ni tanka ner den och ge den en chans. Jag tror de flesta tycker om den typen
av serier/filmer och därför tror jag att ni skulle tycka om den.
 
Jag ska försöka uppdatera lite imorgon med musik, så håll utkik !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0