Söndag !!

Idag steg jag upp runt 10:15 eftersom att jag skulle ta tåget till Mjölby som åkte
från Norrköping 11:54 och jag tog spårvagnen ner som kom fram 11:51 ungefär därför
kom jag fram till tåget lagom i tid, hehe.
 
Det gick väldigt bra att ta hand om min kära dotter, lite krångel med overallen men annars
gick allt som smort medan hennes mor var i stallet i några timmar. Tyvärr åkte jag hem
vid 18:11, men mer tid kommer väl framöver kanske, eller man får hoppas på det !
 
Sedan kom jag hem och då köpte jag en Viking och såg på Inter - Napoli där Inter vann med
2-1. Lite turligt måstej ag säga då Napoli hade flest chanser, etc. Dock ksönt med vinst för
 då drog vi förbi Napoli och nu jagar vi Juventus tätt intill !
 
Strax blir det FK-Europa som får avsluta denna härliga söndag då man
kommer sova som en gud inatt, hehe.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0