Söndag !

Jag har inte skrivit allt för mycket på min blogg nu på 2 dagar ungefär och det beror
på att jag inte har haft något vettigt att skriva om faktiskt. Sedan varierar det ju om hur
mycket man skriver, samt hur många nya låtar som kan lägga upp.

Det kommer antagligen en period framöver där man skriver mer skulle jag tro och
då får ni helt enkelt vara beredda på det eller hålla utkik efter det. Vem vet, det kanske
sker redan denna vecka i och med att det är nya vecka, osv.

I vilket fall som helst blir det med all säkerhet att jag lägger upp en del låtar imorgon
och kanske skriver något. Då får ni hålla utkik imorgon åtminstone och jag hoppas
att eran helg har varit kalas !

Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0