Rätt ska vara rätt !

Idag kom jag fram till att det jag kan göra är att flytta till Mjölby eftersom att
jag inte träffar min dotter allt för ofta och det beror på att hennes mor ändrar
"planerna" allt osm oftast. Antagligen är hon feg och rädd det är väl min gissning
helt enkelt.
 
Därför ska jag kika efter lägenheter i Mjölby under januari och februari eftersom att
jag kommer att få ett jobb under den tidpunkten typ. Jag är ganska säker då jag
känner mig självsäker kring intervjuer, etc.
 
Jag gör det för min och min dotters skull. Hon behöver sin pappa också och
inte enbart sin mamma även om hennes mamma verkar tro det. Ibland får man
ta risker i livet och ibland får man se vad som är värt risken/riskerna och det är
det jag gör nu för det är rätt handling att göra.
 
Förr eller senare kommer hennes mor inse hur bra jag har varit för hennes barn
och då har allt detta varit värt det, så länge jag har varit en bra person och
blivit bättre då kommer jag vara nöjd. Jag tänker inte hamna på en låg nivå bara för
att en annan person har sjunkit till den nivån.
 
Ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0