Onsdag !

Strax ska jag bege mig till ett seminarium med jobbcoachen och det tar
2 timmar ungefär, efter det ska jag hem för att äta innan jag drar mig till Robin.
 
Jag tror att jag packar väskan till kvällens träning innan jag drar till honom, för annars
kan det bli lite stressigt när jag väl ska hem från honom, osv. Det blir att kötta
idag på fotbollsträningen är ju ganska taggad och redo för det efter min träning som jag
har påbörjat den här veckan, pang pang.
 
Jag ska dra ett par samtal kom jag på också, får se när jag gör dem men blir
nog ett innan jag drar till Robin och ett när jag kommer hem tror jag. Dem samtalen
avgör hur min helg blir helt enkelt, haha.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0