Måndag !

Jag sov 2 timmar under natten tack vare alla tankar som vanligt, men som tur var fick
jag ett sms om att min jobbcoach var hemma med sina barn och att mötet var
inställt tack vare det. Då steg jag upp direkt när jag såg sms:et och skickade mina jobb
som jag har sökt och då gjorde jag det som jag skulle ha gjort idag typ.
 
Därför lade jag mig för att sova och jag vakna upp vid 15:00, haha. Nu ska jag äta lite
innan jag ska stryka julgardinerna och julduken som jag ska ha på mina bord. Sedan
kommer julstjärnan i fönstret fungera också när man får hem glödlampan.
 
Ja, efter det där då ska jag se på eurotalk som jag gör varje måndag och efter det
då ska jag styrketräna tänkte jag. Om jag inte kollar på barnsängen som står i källaren
för jag funderar på att laga den helt enkelt.
 
Jag skriver mer ikväll och lägger upp musik.
 
Håll utkik !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0