Måndag !

Idag har man fått hjälp av Arvid med tat uppdatera mitt CV som blev klockrent nu.
 Jag är super nöjd med det och jag tror att arbetsgivarna kommer att bli lite mer intresserade
av detta än det förra, inte för att att det förra var dåligt men detta ligger det mer arbete och
tänkande kring. Det känns mer "seriöst" när man ser det nya nu faktiskt.
 
Jag uppdatera personliga brevet som är till lagerjobb och ska uppdatera det som är till
resturangjobb. det blir kanoners att vara klar lagom i tid, så ser min jobbcoach skillnaderna
och jag tror han blir positivt överraskad helt enkelt. Nu kör jag ALL-IN fattar ni !!!!!!
 
Sedan efter det drog vi till honom för att spela lite Halo, dricka kaffe och snacka lite.
Trevligt som vanligt och nu blir det Eurotalk medan man äter innan det blir att styrketräna
stenhårt, hihi.
 
Ja, efter det ska jag se 2 avsnitt av serien "Arrow" och jag ser fram emot det som bara den.
Den serien är klockren och ni bör ladda hem det från www.thepiratebay.org.
 
Hoppas ni har haft en bra start på den nya veckan som jag har haft det.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0