Lördag !

Idag sov jag 14 timmar och jag tror att jag skulle kunna sova ännu mer faktiskt.
Längesen jag var sådär trött, men så är det ibland, hehe. Jag hämtade mina julklappar
som jag lämnade hos Arvid igår eftersom att jag inte hann hem innan vi drog till hans
vänner i Haga där det blev lite krök och mycket snack.

Jag skrev nyss på julklapparna och det kändes bra, hihi. Hoppas min lilla sötnos
blir nöjd med julklapparna eller åtminstone tycker om en av dem. Jag har en bra känsla
av att hon kommer gilla en av dem och jag tror jag vet vilken.
 
Nu ser jag på Liverpool - Fulham och jag ska se Málaga - Real Madrid sen också
men min lillebror. Vi har chips och läsk så det ska svullas med andra ord !
 
Jag hoppas ni har en bra lördag, håll ukik !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0