Jag börjar bli van nu !

Jag börjar bli van nu med att jag inte kan sova. Åtminstone kan jag ju äta så
det börjar väl gå något framåt med något, weiihuu. Jag vet vad mitt sömnproblem handlar
om och har vetat det från första början problemet är ju att jag inte kan "styra" över problemet.
 
Jag önskar att jag kunde göra det nu, för då hade jag kunnat ordnat problemet nu och
då hade mina sömnlösa nätter slutat nu. Jag brukar vilja ordna problemen eller problemet
på en gång dock har jag vetat att det här problemet krävs tålamod och därför har jag sett
det positiva hela tiden för att inte hamna i någon form av deppression.
 
 I want give up and my faith never change, because I know
what my heart wants.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0