Grabbkväll !

Ja, idag blev det grabbkväll eftersom att min kusin är sjuk och jag
ska ändå inte vara med på fotbollscupen imorgon som är i Blacka. Utan jag åker
till Mjölby för att vara med min dotter som jag har längtat efter enormt mycket och jag
hoppas att det kommer bli ändring, så att jag åker dit oftare och kanske stannar
någon dag extra eller något för det vore ännu bättre.
 
I vilket fall som helst drog jag till grabbkvällen som bestod av Kulan, Arvid, Hemström och
Rikard. Vi spelade FIFA & Halo, samt snackade och bara hade det allmänt roligt utan att
snacka om något negativt eller privat.
 
Fy vad kallt det är ute just nu och visserligen är det vinter, så det är inte konstigt egetnligen
fast man vill ju att det ska vara under -13 grader helst, för nu hjälper inte skinnhandskar ens.
 
Jag hade den rätt bra lördag ändå trots att det blev lite ändringar, men det är deras förlust och
intem in helt enkelt. Det är bra att man har alternativ när det väl blir något som inte
man har tänkt sig, osv,
 
Hoppas ni har haft en bra lördag och håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0