Game Nights !!

Den här veckan har man haft många Game Nights med Arvid. Vi har spelat Halo
utav bara fan, hehe. Galna nätter åtminstone har vissa varit helt störda då vi har spelat
8-12 timmar med 1-2 pauser ädr vi har käkat typ, haha.
 
Det är nice att man har blivit rätt bra, så snabbt ändå för jag har inte spelat det
något innan den här veckan och nu känner man sig rätt bra faktiskt, hihi.
 
Fast det vore skönt tat få in rutiner till nästa vecka, så ska lägga mig skapligt imorgon
och på söndag för att gå upp tidigt. Det blir bättre för då kanske man känner sig mer
levande nästa vecka och förhoppningsvis träffar jag min kära dotter, så vet jag att jag
kommer må bättre. Jag hoppas på det !
 
Hoppas ni har haft en härlig fredag, för det har jag haft.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0