Fredag !

Nyligen hemkommen från ett möte med jobbcoachen och han vill redan få ut
mig i arbete, tyvärr sker rekryteringar i slutet av januari, så jobb sker väl med största
sagolikhet i början av februari skulle jag tippa på. Det känns skönt att sin tid och energi
kring detta kan ge resultat och min jobbcoach kommer jag rekomendera för mina vänner
och andra som behöver en bra vägledning.
 
Det blir kul detta och har redan nu tänkt på vad jag kommer börja sträva efter när jag
får jobbet och lönen. Ja, det blir att prioritera sig själv och göra så att det unnar mig
och dottern framför allt.
 
Ikväll kommer jag antagligen spela fotboll i gamla tenkikhallen här i Ektorp som tillhör
Ebersteinska Gymnasiet. 30 kr för 2 timmar, det känns som en härlig deal för min del.
Jag ska kolla om dem kör så varje fredag och i så fall kommer jag spela varje fredag.
 
Då blir det 2 fotbollspass i veckan och det skulle kännas perfekt för min del. Fotbollen
är till 20:00, så får se vad man gör efter det men jag tror det blir att vara med någon
polare eller några polare, får se helt enkelt.
 
Det blir en härlig fredag i vilket fall och ni får ha en klockren fredag ni också !
 
Håll utkik !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0