FIFA13 [Inter]

Nu har jag spelat en säsong med Inter och jag vann trippeln. Vann ligan, cupen och
Europe League. Det gick som smort kan man lugnt säga och har tagit över Uruguay
som landslag med, hihi.
 
Startelvan & Bänken:
 

 
 

 
Liga-statistik:
 
 
Skyttekung: Aubameyang med 23 mål (Inter)
 
Assistkung:Aubameyang med 12 assist (Inter)
 
Bästa Målvakten:Handanovic med 15 hållna nollor (Inter)
 
 
Italienska Cupen:
 
 
Skyttekung:Aubameyang med 5 mål (Inter)
 
Assistkung:Guarín med 2 assist (Inter)
 
Bästa Målvakten:Handanovic med 3 hållna nollor (Inter)
 
 
 
Europe League statistik:
 
 
 
 

 
Skyttekung:Demba Ba med 12 mål (Newcastle)
 
Assistkung:Gouffran med 5 assist (Girondins de Bordeaux)
 
Bästa Målvakten:Handanovic med 8 hållna nollor (Inter)
 
 
Ja, som ni ser gick det ju sjukt bra denna säsongen och får se om jag lyckas lika bra nästa
säsong när jag ska spela Champions League med ligan och cupen. Sedan ska jag rensa lite
på dem äldre spelarna i truppen som är över 27 har jag tänkt.
 
Jag ska försöka sälja. Cambiasso, Sneijder, Gargano, Handanovic, Mariga,
Nagatomo, Alvarez, Palacio, Cassano, Milito. Om jag får sålt på dessa då får jag
säkerligen en hel del del till övergångsbudgeten och framför allt till lönebudgeten.
 
Det är bara att hålla tummarna på att det sker, så ska jag köpa en hel del unga spelare
som jag har i min "önskelista". Det ska bli nice att föryngra laget och sedan ska jag satsa
på scoutningen, så jag får ett coolt ungdomslag som jag kan slussa in spelare ifrån.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0