FIFA13 [Blackpool]

Blev nyligen klar med en säsong på FIF13 med Blackpool som jag tog dubbeln
med. Jag vann Championship och vann ligacupen. Synd att jag blev utslagen av City
i semifinalen i FA: Cupen bara, men får ta nya tag nästa säsong när jag är i
Premier League. Jag tacka nej till Arsenal, men ska kika efter andra alternativ
som kanske kommer upp om man får något intressant vill säga.
 
Liga-tabellen:
 

 
Liga-cupen:
 

 
FA:cupen:


 
Jag blev riktigt nöjd med säsongen och jag blev extra nöjd att spelarna jag hade
steg i sin utveckling en hel del och därför gick det som det gick också. Tyvärr blir det
säkert så att jag lämnar Blackpool då min lönebudget sög och kunde inte förlänga med
viktiga spelare osm var i startelvan, typiskt när man har tagit upp dem till Premier League.
 
När jag skriver nästa gång om en karriär då är det säkert om mitt Inter som
jag har gjort sjukt bra, men jag kanske fortsätter på denna karriär också, så ni får helt
enkelt hålla utkik och sådär.

Ciao !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0