Torsdag !

Idag skulle jag ha haft träning med laget, men min fot är svullen och blå
sedan i tisdags. Därför vilade jag idag och kollade på när folket kicka boll helt enkelt.
 
Förövrigt har jag varit på staden med Arvid. Han ville ha hjälp med att köpa fotbollsskor
och han gjorde ett fint kap på Team Sportia som hade 70% rea. Han köpte ett par
för 750 kr och dem hade kostat ungefär 2500 när skorna var "nya".
 
Efter det knallade vi hem till mig där jag visade honom Race Driver Grid. Jag tror
att han blev lite sugen på det spelet faktiskt, hehe.
 
Jag har varit borta hela dagen med andra ord, så det är ganska skönt att vara
hemma nu. Jag ska äta, koppla av, spela, lyssna på musik och försöka planera helgen
lite noggrannare.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0