Torsdag !

Den här torsdagen har känts både bra och dåligt. Eller inte dåligt, men ändå lite drygt sådär.
Jag råkade tabort min SKyrim sparning, så måste börja om på en ny tydligen och det är
något segt med tanke på att gubben jag hade var skapligt grym.
 
Sedan drog jag till fotbollsträningen som gick både upp och ned. Jag känner att orken är där,
men positionspelet, tajmingen är inte på plats riktigt, tyvärr. Samt fick jag Bruno över
mitt lår medan han fick en tandlös, haha. Jag tror jag vred knäet lite också, då jag har ont vid
sidan om knäskålen. Det gör inte ont, men är irriterande känns som om någon gör
en "muskeldödare" på en hela tiden, haha.
 
Nu ikväll ska jag äta, spela FIFA, börja om på Skyrim, annars lyssnar jag på
Hardcore & Hardstyle musik som jag bara njuter av !
 
Jag blev uttagen till matchen på söndag med B-laget, men det var dåligt med folk till
imorgon och man vet aldrig dem kanske drar en pling eller ett sms imorgon. Aja, på söndag
möter vi Blacka i alla fall som ligger 3:a medans vi ligger 2:a, så det är viktigt att ta 3 poäng
på söndag för att ha en chans att hamna 1:a.
 
Hoppas ni får en bra kväll & har haft en bra dag !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0