Torsdag !

Idag steg jag upp vid 10:00 ungefär och det är ju skönt att gå upp lite mer "normalt" än
att sova hela dagarna, etc. Idag har jag inte gjort allt för mycket faktiskt, blev att spela lite Skyrim
innan jag begav mig mot Arvid vid 17:00 tiden. När jag kom fram startade jag min Laptop för
att spela FM12 med Leeds United medan han spelade Skyrim med sin gubbe.
 
Hans gubbe är något sjuk nu, helvete alltså jag är nöjd medm in så gör han sin helt jävla störd !
Därför ska jag spela nu inatt en del tänkte jag för i helgen är jag inte hemma typ. Åker imorgon
och kommer hem på söndag eftermiddag eller något. Först blir det bio med tjejen och sedan bär
det av hem till hennes lya. På lördag bär det va till Kimstad där min kusin bor och vi ska dricka
lite öl medan vi lyssnar på musik och spelar FIFA tror jag.
 
Det var ett tag sedan jag träffade honom, så det ska bli roligt faktiskt. Dock ser jag
mest fram emot morgondagen om jag ska vara helt ärlig. Hoppas filmen blir bra för annars jävlar ;)
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0