Tisdag !

Idag har jag klippt mig hos frisören och det blev ganska kort, hehe. Det är skönt
att vara korthårig när det är varm ute, så det var på tiden att bli det. När jag kom hem
började jag städa borden, tvbänken, tvn, datorskärmen & skrivbordet. Sedan städade jag
hallen och köket med, hehe duktigt !
 
Nu sitter jag här och dunkar Defqon 1 2010 dvd:n innan maten blir klar och som jag längtar är
lika hugnrig som en person som bor i Somalia fan. Jag hoppas maten är god idag, för annars blir
det fistcore... gaaah !
 
Ikväll ska jag spela boll eller löpträna och styrketräna får se helt enkelt om en stund.
När jag har gjort det då kommer jag antagligen spela Skryim och FIFA skulle jag tro innan
jag lägger mig vid 12-1. Jag måste få bättre tider att gå upp vid och d måste jag lägga mig
ganska skaplgit ändå även om jag älskar att vara uppe länge.
 
Hoppas ni får en bra tisdag !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0