Tisdag !

Idag vaknade jag upp vid halv 11 med feber, huvudvärk & att vara hängig. Segt då jag verkligen
ville träna idag, men men vad ska man göra när kroppen säger ifrån.
 
Jag har helt enkelt sett på Erik Hamréns presskonferens som var kl 14:00 idag, efter
det har jag spelat FM12 med Everton som det går ruskigt bra med och spelat lite Skyrim
också såklart, hehe.
 
Just nu spelar jag CS, dricker kaffe och lyssnar på lite musik med en måttlig volym
för en gångs skull. För övrigt väntar jag på att klockan ska bli 18:00 för då börjar
Dynamo Moskva - Stuttgart som är en avgörande match om vilket lag som går vidare till
Europa League gruppspelet.
 
Jag kommer bara slappa idag oc hdet ska bli skönt på ett sätt, men ändå inte
för jag vill kicka boll innan jag blir tokig!
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0