Söndag !

Idag steg jag upp runt 12 hugget och började spela Skyrim med min nya gubbe som jag
började på i fredags. jag är på level 15, dock är jag långt efter polaren som har använt
"Smithing" som in i helvete. Det innebär att man kan öka damage på sina vapen, armorn,
etc. Därför är hans gubbe strået vassare än min, dock kör vi på olika sätt.
 
Nog om det, efter det förberedde jag mig för en kväll i Sörping. Det var längesen jag var
där faktiskt, men det var bra väder idag och då är staden i alla fall rätt trivsam. Jag var
hos Stoffe och jag krossa honom på FIFA med 8-3 i matcher. Vi planera en liten tripp till goa
Göteborg i September då vi vill besöka Liseberg för att ha lite roligt, får se om vi lyckas
få med några grabbar också.
 
Nu ska jag äta lite för att jag har inte ätit sean jag drog till Sörping och det var
vid 17:10 hugget. Då kanske ni förstår varför jag hungrar ihjäl för tillfället, hehe.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0