Söndag !

Jag kom hem för en stund sedan från kusinen som jag var hos.
 
Snabba Cash 2 i fredags var riktigt bra och tjejen blev glad över armbandet allt. Det var
en brak väll förutom hennes granne, men jag gick upp och pratade med honom, hehe. Igår
åkte jag till min kusin. Vi spelade FIFA med Dynamo Moskva, drack öl, snacka & såg på olika
musikdvd:r. Han hade inte sett några och jag visade honom dem och han tyckte om det !
 
Jag ska väl bada och packa upp snart, för att sedan chilla galet idag. Jag är trött, seg och
magen verkar leva sitt egna lilla liv idag, haha.
 
Real Madrid möter Valencia ikväll och jag hoppas på Madrid vinst såklart. Jag tror det blir 3-1
till Madrid ikväll, får se om jag har rätt eller fel :)
 
Jag hoppas ni har haft en lika bra helg osm jag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0