Söndag !

Idag steg jag upp vid 7 ungefär då vi käkade frukost, rätt trevligt. Sedan var det
dags för diskning, städning, mysa med dotter, mata dotter, lagade mat till oss.
 
Det hanns med en hel del idag och det känns ändå rätt bra även om det var en
del mindre roliga saker man gjorde, men allt är värt det då man får vara med dem 2
som gör en glad :)
 
När jag kom hem från Mjölby då gick jag till Arvid. Vi gick till mig innan vi drog till
Ekorps Sportbar för att käka pizza och kika på Liverpool - Man city som slutade 2-2.
Lider med Liverpool supportrarna idag, då dem kunde ta 3 poäng men att ett individuellt
misstag förstörde det.
 
Nu sitter jag och njuter av Shinedown medan jag spelar Skyrim. Shinedown är riktigt jävla
bra och jag lyssnar inte på rock vanligtvis, men dem här är för dåliga för att undvika !
 
Om en stund ska jag se Getafe - Real Madrid. HALA MADRID !!
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0