Puuuh som i Nallen Puh !

Nu sitter jag här med en liter vatten efter mitt löp-pass och rundan var jobbigare
än vad jag kan minnas. Vanligtvis brukar jag kunna ta rundan i högfart utan att kroppen
ska ta den här typ av stryk. Det är förmodligen en blandning av dålig kondition och
mer tränade muskler eftersom jag har tränat mest styrka under en period nu.
 
I vilket fall var det väldigt skönt att springa och hårdträningen börjar från och med idag.
Det blir styrka, fotboll, löpning/styrka, fotboll och sedan match på helgerna nu fram över.
Antagligen blir resultatet bra ju mer man kör och att orken kommer ikapp fort !
 
Nu ska jag lägga mig i badkaret ett tag med vattenflaskan eftersom att jag
är sjukt Puuuh som i Nalle Puuh trött ! 
 
Efter det ska jag se på OS, för att jag kan inte missa Usain Bolt springa !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0