Onsdag !

Idag när jag vaknade upptäckte jag att min fot var svullen, blå och att knölen
på foten knappt syndes till. Det gjorde ont med andra ord när jag steg upp imorse,
ibland gör det ont att spela fotboll men nu vet jag att jag lever i alla fall ;)
 
Idag skulle jag egentligen varit med Chris först och sedan Jocke, men båda fick
förhinder tyvärr och därmed var min dag "förstörd" trodde jag. Jag fick tag på Arvid
förut och vi ska se på film, tjocka, snacka, dricka kaffe & chilla.
 
Jag tror kvällen blir kalas faktiskt och efter att jag har varit med Arvid då ska jag
hem och träna lite styrka. Tyvärr kan jag inte stödja mig med högerfoten, osv. Jag får
helt enkelt improvisera lite och använda fantasin.
 
Annars lägger jag upp olika länkar ikväll också, antar tat det blir runt 11-12  med
tanke på filmkvällen och att jag ska träna efter det.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0