Onsdag !

Idag blev jag 100% förkyld och det är inte alls okej då jag hatar att
vara just förkyld. Jag föredrar att vara frisk, för då kan jag göra vad som helst
utan att man snorar, eller har svårt med att andas, eller känner mig hängig och att
kroppen känner sig seg, etc.
 
Sedan är vädret inte upppiggande direkt heller, snarare blir man ännu mer depp när
det regnar, blåser & är halvmörkt tack vare det. Seeegt !
 
Ja, annars sitter jag vid min stationära och spelar FM12 med Heerenveen och det går
riktigt bra med dem här. Alla talangerna, 3.2 mljarder i övergångsbudget & CL. Jag ska ta över
Hannover på en ny karriär och jag hoppas det går lika bra !

Efter FM blir det att spela Skyrim med min Redguard gubbe. Jag har bra grejer
fast jag bara är på level 17, men följer man Questen (uppdragen i spelet) då får man bra
grejer och speciellt om man kör på en hög svårhetsgrad !
 
Nu ska jag ta kaffe medan jag lyssnar på musik !
 
håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0